Thursday 13 March 2014

PUR Q ACTIVE KID BANTU KANAK-KANAK???

Salam alaik...
sebenarnya hampir sejam da bukak blog ni tapi still tataw nak tulis ape.. last2 baru terengat nak share satu produk ni dgn uols.. ini bukan ubat kurus ubat putih ke ape.ini untuk kanak2.jom,.. kenali ape itu PUR Q KIDS ADVANCE

Pur Q Active Kid’s Advance
Pur Q Active merupakan sejenis makanan tambahan bebentuk jeli lembut yang mudah disediakan dan sedap untuk dinikmati.Pastinya jeli lembut ini mudah untuk anak-anak memakannya daripada berbentuk cecair.Ini kerana ramai diantara kanak2 sukar menerima makanan tambahan berbentuk cecair yang mana mereka akan menganggap  cecair ini ubat dan pastinya tak sedap.Oleh itu, formulasi yang pertama di Malaysia ini berbentuk jeli lembut pastinya akan memudahkan anak-anak memakannya dan ia seakan gula-gula yang kanak-kanak gemari.
Dengan adanya formulasi baru ini dapat membantu anak-anak yang “lembab”, “malas” dan “degil” kepada mencapai tahap yang tinggi dari segi pemikiran meraka. Ini kerana formulasi Pur Q Active ini adalah merangsang otak anak-anak yang sukar untuk “menangkap” pelajaran yang diajar oleh cikgu di sekolah.

Bahan Utama Pur Q Active.
Terdapat 2 bahan utama di dalam Pur Q Active.
  1. Za’faran
  2. Garam Bukit.
Pur Q Active kid juga dibacakan dgn ayat2 ruqyah.. so ibu2 jangan letak merata ye.kot2 anak terpijak.tercampak..



ni testimoni yg mazs nak kongsikan



Kalau korang berminat terus whatsapp or sms : 014.5186219

RM 35 exclude postage.. 

p/s : terimakasih sudi singgah :)


No comments: