Wednesday 19 March 2014

GOOD LUCK 2 MY LOVELY STUDENTS

                                          

            Sempena esoknye hari keluar result SPM yg bersejarah.*tiber tanpa mukaddimah terskema. haha. ok sambung balik Mazs nak ucapkan bittaufiq wannajah to all 2013 ESPEYEMM CANDIDATES especially my lovely dolly estechno students. 
 
            Walaupon kita kenal sekejap..walaupon saya takdelah close dgn semua orang tapi mengenali kalian adalah suatu kenangan yg terinadah didalam kalangan kenangan terpahit taim praktikal.haha. ahh korang pon tahu kan betapa Mazs tak suka praktikal sekolah tu.hahaha. walaupon ada pelbagai sindiran yg cakap sy ni entah pape close dgn korang. dengki bagai la. ahh Ada Aku Kesah??? hahaha. 

            Bukan buat benda salah pon. nasib korang jugakla dapat cikgu ting tong cenggini, banyak jugak la benda kita semua buat bersama. but i really wish to hev an "usrah" dengan korang. pengisian bermanfaat tapi sempoi but i dunno how to make it real.. sebab sesuatu yg mencabar nak menarik anak muda kpd sesuatu yg bermanfaat sb taim muda-muda ni darah tenga panas bak angg so memang la kena bersabar dlm mentarbiah. korang tak baca ni.. tapi ustazah nak korang tahu, Kita rapat-rapat jugak tapi biar berbatas. bersilaturrahim tidak ada salahnya asalkan hukum kamu letakkan dihadapan. jangan terlampau lalai sebab kita tidak tahu apakah kita akan mampu melalui proses hidup yang panjang atau esoknya jugak Allah memanggil kita. Wallahu Taala A'lam..

          ok berbalik kepada tajuk. ada beberapa students yg saya target akan dapat best result.tapi saya taknak mention sape-sape. saya doakan yg terbaek, saya taw ada students yg rapat dgn saya dok text n bagitaw dy cuak la nerves la ape la.hehehe. ye sayang-sayang. Ustazah mu ini faham. saya pon pernah melalui proses yg sama. apa jua keputusannye nanti redhalah ye kerana Allah telah memberikan setimpal dengan apa yang kamu usahakan. kamu sudah berusaha. berdoa maka Tawakkal lah kamu keatasNYA. perjalanan hidup masih panjang. jika gagal ketika ini. ambillah ia sebagai pengajaran. jika kamu berjaya sujud syukurlah kerana ALLAH jua yg berkuasa yg berkehendakkan keatas apa yang kamu beroleh itu. 

Pesanan ini juga untuk adikku.. hehe. adik Mazs pon ade jugak yg esok nak amek result tu. moga-moga ada khabar gembira untuk Ummi Abah.. moga mereka tersenyum gembira..InsyaALLAH. 
 

Perbanyakkan istighfar dan selawat ye, moga-moga ditenangkan hati,da berlapang dada dgn apa jua yang telah ALLAH tetapkan ye.





notaMazs:doa ini juga untuk kalian yang bakal ambil result esok.:)

1 comment:

Unknown said...

salam hujung minggu n selamat bercuti =)