Sunday 17 March 2013

DOA KETIKA HUJAN (fox rain)

salam..
sape pernah tgok cter My Girlfriend is Gumiho???bez tak bagi korang??
for me, citer tu mmg la citer dongeng korea je.kire merepek la..
tapii aiols suke jer. sbb jalan citer dy boleh kira sweet gak la.
dan saya cuba menjadi gumiho utk dy yg trsayang..
cuba dan terus mencuba.tapi nasib saya tak sebaek gumiho..
Gumiho ditinggalkan tapi dat guy ( Lee Seung Gi oppa) tu dtg balik.
tu pon lepas dy nanges..tym tu hujan..yer...ble hujan turun siang hari tu
tandanya gumiho mnanges kesedihan tapi.. kalo mazs yg nanges n
kebetulan hujan turun siang hari,
apakah my prince akan dtg dan menenangkan sy balik??

jawapannya of cos not!! kemonnn mazs.tu cter je weiii.
kisah cinta betol2 takdak!tak wujud mcm tu!!
saya sedih,hati saya sakit,merana cmne skalipon,
awak takkan datang.. :(

awakkk saya rindu yg amat sangat..
saya tahu nape ALLAH turunkan hujan tiap kali sy menanges.
sbb antara waktu yg mustajab utk berdoa ialah ketika hujan.

Imam An-Nawawi berkata bahawa penyebab doa pada waktu hujan tidak ditolak atau jarang ditolak ialah kerana pada saat itu sedang turun rahmat khususnya curahan hujan pertama di awal musim. (Fathul Qadir 3/340)

boleh rujuk cni antara waktu mustajab doa KLIK


Rujuk cni untuk adab-adab berdoa ketika hujan.. KLIK
Alhamdulillah Nilai hujan saat saya sedang menitiskan air mata,,
ALLAH sayangkan hambanya,Dia rindu mendengar rintihan hambanya.



2 comments:

Unknown said...

wahhh nice sharing ... act najihah xpernah amalkn doa nie.huhuhu

Unknown said...

heee amalkan taw...