Monday 15 April 2013

make over blog by Deq Ra



sebenar benarnya saya sangat sebok sampai takdak masa nak update entry hari2. padahal dalam kepala ni banyak sgt nk story. dipendekkan cerita satu hari saya bjalan blog eh blog berjalan. hehe.. so terbukak la blog klik DEQ RA.

Lepas godek godek tu nampak benda perpetak kat tepi tu yang mengatakan DEQ RA ada buat tempahan blog. harga pon berpatutan. lepas tu terus pm DEQ RA. saya amek pakej yang harga rm15. dan saya menyerahkan segalanya pada dy cuma cakap la nak tema apa. 

tym tu saya sebok sesangat sebelum cuti sekolah maka lepas blog saya sudah siap di make over saya masih lagi belum topup atau bayar upah DEQ RA. tapi nasib baek dy sporting sesangat. dy suh bayar biler keje dy da siap n walaupon keje dy da siap saya masih lagi belum bayar. kuang ajo kan?? haha.. tapi sumpah saya sebok n masalah 1 ag saya mmg tak jejak kaki g kedai 2 minggu jgk la. al maklum dok hostel skg,huhu. lepas 2 3 minggu gak la baru saya topup tuk DEQ RA. 

saya jugak berjanji nak bt entry pasal dy sbb da make over blog saya. tapi belum sempat saya buat, DEQ RA bermurah hati nak upgrade blog saya secara free taw.. maka, inilah hasilnya sekarang. semuanya saya serah kat DEQ RA. yang kali ni 2x ganda cantik dari yang haritu. anyway thanx a lot. rasa x sangka ada blog yang cantik cengginih. terharu dapat offer dari DEQ RA  secara tiber2 taw. 

Overall saya sangat berpuas hati dengan kerja DEQ RA. 
sesape yang nak tempah boleh tengok cni taw KLIK

SELAMAT MENCUBA. THANKS 4 READING =)


2 comments:

Unknown said...

ehehehehe.. *malu-2 biawak*

Unknown said...

Haha.sory entry x sberapa..